Underbara Skara.

En vecka i Skara. Jag kan verkligt säga att jag trivs, so far. Jag tror inte jag kan förklara med ord vad det är som gör att jag trivs. Det är bara en känsla som upprymmer hela min kropp. Jag  har funnit ro. Och jag fann den här, av alla ställen. Och äntligen, låt mig bokstavera: Ä N T L I G E N har jag tagit mig vidare. 

Jag mår fantastiskt. Och pluggandet, att jag får lära mig nya saker, håller alla i-landsproblem på ett behagligt avstånd. 

Nu var det kul att leva igen. För mig. Jag lever för mig. Det låter ju så sjukt dumt att skriva så, men jag tror alla inblandade förstår.

Allt vänder. Allt kan bli bra.

På agendan (så att min kära familj vet vad som händer här):
När korvstroganofen lagt sig till rätta tänkte jag ta en löptur i regnet. Till att det skett är det plugga som gäller. 
De latinska SKA in. Ska in, banka banka banka in det, med hammare och spik. 
I morgon är starten på ny skolvecka, vilket jag ser fram emot.
Well, that's about it.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Annika hade följande att tillägga:

Låter bra det. Riktigt bra :)

elin hade följande att tillägga:

Kul att du trivs. Jag tycker också att Skara är en mysig liten stad. kramar från oss på prästgården

2011-09-13 @ 10:15:44
URL: http://rya.blogg.se/
kusin Sandra hade följande att tillägga:

Åh! så härligt att höra att du trivs! Är så avundsjuk på dig som får jobba med djur... i bland funderar jag på om jag har valt fel bana.. fast bara i bland. KRam till dig och Trebbe:)

2011-09-19 @ 13:03:41

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback