När hjärnan själv får bestämma.

Ibland kan jag undra hur min hjärna är funtad. I natt drömde jag de MEST absourda drömmarna jag någonsin drömt. Allt var väldigt verkligt och klart när jag vaknade, men det försvann ungefär i samma takt som att jag hann öppna ögonen. Dock var det en sak som dröjde sig kvar, kanske just för att den var så ... så ... sjuk?(!). 
Det är alltså så sjukt att jag inte ens tänker skriva det här. Jag är nämligen rädd för att jag skulle bli tvångsplacerad på mentalsjukhus, om de hade funnits kvar sådana institutioner. Vi pratar inte om den öppna vården på s:t Göran utan vi snackar alternativ vård (läs lobotomi) på säg, Falkessons Hospital och Dårhus.
Jag blir bokstavligt talat orolig för min psykiska hälsa. Med tanke på att drömmar speglar det man upplever under dagarna men inte riktigt har tid att bearbeta ... bla bla bla.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

christian hade följande att tillägga:

kul att du trivs, etc,etc

har du sett "Sucker Punch"?

2011-09-15 @ 20:49:33
Hannapanna hade följande att tillägga:

Ja, är det inte alldeles förträffligt?!

Japp, den har jag sett :)

Did you like them girls with tinywiny clothes? ;)


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback