Jordsvin.

Antalet djur som jag måste ha i min samling ökar. Nu har jag funnit ännu ett djur jag bara MÅSTE ha. Jag M Å S T E ha ett jordsvin! Kolla på dem. Här satt jag i godan ro på jobbet och surfade filmer på myrslokar då jag plötligt fick syn på dessa uppseendeväckande djur. Hanna wants it, Hanna needs it.
Tyvärr är det ett sådantdär videoklipp som inte går att lägga upp direkt på bloggen så jag måste tyvärr be er klicka på länken och hoppa vidare dirket till youtube. Jag lovar, det är värt det.
<3Jordsvin<3

Titta en sådan gosig ---> Jordsvinsunge

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

HANNA hade följande att tillägga:

ha en grym lördagskväll! :D

lisacorneliaa hade följande att tillägga:

Allt bra? :D

2011-05-28 @ 16:59:32
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Cesse hade följande att tillägga:

Bleeee vilken liten snuskig grej, vad var det där? En korsning mellan känguru, gris och elefant? Oskar tycker som du att den är sööööt men jag fick ståpäls och tyckte att den var otäck!

KRAM

2011-05-28 @ 21:20:32
URL: http://encessasdagbok.blogspot.com/
frida hade följande att tillägga:

JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!! Så jävla söt o ful på samma gång! Kolla nosen liksom!!

2011-05-30 @ 16:04:27

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback