Härliga ord i min mun.

Visst är det så att det finns äckliga ord? Typ som bakhuvud. B A K H U V U D. Typsikt fult ord. Bindväv är också ett fult och äckligt ord. Porös vävnad är jag inte säskilt förtjust i heller.
Men idag på jobbet kom ett fint ord upp i mitt huvud. Myrslok. Det smakar gott i munnen att säga M Y R S L O K. Myyyyrslok. Nu vill jag säga det hela kvällen. Sen! Vilka magnefika djur.

myrslok

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Du är rolig du! Håller med det finns många äckliga ord, och massor med fina ord! Som regnbåge, solsken och Hanna. Puss..

2011-05-25 @ 17:57:36
Sisslo hade följande att tillägga:

Korv är ändå världens fulaste ord..

2011-05-28 @ 09:54:03

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback