Peppar peppar.

Morgonen har gått bra. Tog bara en 45 min att göra rent foderbordet och kärra ut från tornet i morse. Och var inne innan sju och åt gröt. Efter lite välförtjänt vila ska jag brottas med traktorn och en ensilagebal hade jag tänkt. Såg tomt ut hos kvigorna. Sen hade jag lite andra saker på schemat. Men nu - TV!
Förresten? Sa jag inte att solen skulle skina idag? Här soler skinen tänkte jag skriva nu och det gjorde jag också.

  • Elda - check!
  • Ny ensilagebal till kvigorna - check!
  • Klippa småtjejerna i ladugården - check!
  • skriva upp foderstaterna - check!

I made it through the day!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Christian hade följande att tillägga:

Jo-jo, enl gammal bondepraktika SÅ kommer sol efter regn. Så inget magiskt el. schamaniskt el. nåt med det. Sunt förnuft...kanske

2011-03-19 @ 08:27:01
Hanna hade följande att tillägga:

Men sluta pissa på min dröm! Låt mig i alla fall få TRO att jag är synsk :P


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback