Passed out.

Jag blir så besviken på mig själv. Karolinska har varit flitiga med att skicka ut sms och kallelser via post om att det är stort behov av mitt blod. Så i morse när jag kom till jobbet stod här en blodbusstrailer. Så jag tänkte att jag kunde gå ner på lunchen och låte dem åderlåta mig.
Sagt och gjort. Tog tio trappor ner och skrev in mig. De sticker in nålen och rätt som det var var jag i ett annat land. Tyckte det var konstigt att jag var där när jag alldeles nyss satt i en rödklädd läderbrits. Och visst var det konstigt för jag vaknade strax där på av att en sjuksyrra klappade min arm.
Jag hade svimmat. Och jag skäms.
Jo, jag kanske har haft en ihållande förkylning, inte hunnit sova som jag ska, jobbat lite för mycket . . . Listan kan göras lång. Så det var väl inte så konstigt. Men jag blir besviken eftersom det gått så bra och jag som fick en lite pin för att det var femte gången och allt.
De hann inte tappa så mycket så jag får komma tillbaka och lämna om två veckor igen. Då ska jag fanimej inte svimma. I alla fall jag känner mig lite funny efter att jag svimmat. Men nu har jag ätit lite socker så jag är snart tillbaka på spåret igen ska ni se.

När jag slutar får jag sällskap av ingen mindre än Rosie. Hon ska med mig hem och då ska vi klappa kalvar och ta oss till ridhuset där vi ska löshoppas Sessan. Ska försöka få med mig kameran så vi kan filma lite.

"Gå fort och le hela tiden så ser ingen att du är ful"  - stod på väggen i blodtrailern.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Kramar!

2011-03-09 @ 07:43:27
Lovisa hade följande att tillägga:

Kära vän. Ta hand om dig.

Jag har nu bokat tid för att ge blod. Äntligen!

frida hade följande att tillägga:

älskar den meningen! Tror det är mark levengood som sa de bra orden :)

2011-03-10 @ 12:39:08
Annika hade följande att tillägga:

Tjaba! Här kommer en länk till bloggen med den fantastiskt otroliga kon ;)http://blogg.amelia.se/lena70/

2011-03-13 @ 20:08:45
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com
Annika hade följande att tillägga:

http://blogg.amelia.se/lena70/

2011-03-13 @ 20:18:30
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com
Smilla hade följande att tillägga:

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 11:24:48
URL: http://smsalåna.nu

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback