Igår.

Letade jag efter en bok . . . 

new outfit

. . . och kom hem med det här?
Alltså, jag vet inte hur jag det verkligen är, men det var något med den som bara gjorde att jag
BEHÖVDE den. Provade den inte ens i affären, bara rev ner och betalade. 
Och tro det eller ej, men jag gillar på sätt och vis det jag ser. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa hade följande att tillägga:

Sexig!

Anne hade följande att tillägga:

Gillar!!

2011-03-28 @ 05:22:42
Annika hade följande att tillägga:

Läckert tjejen :)

2011-03-28 @ 12:05:57
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com
frida hade följande att tillägga:

jag håller med! assnygg o du passar i den som tusan! :)

2011-03-28 @ 15:01:46

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback