Hjärndöd.

Vi laddar om batterierna jag och Sessan. Hon har vilat två dagar nu, medan jag sprungit efter jobbet. Idag ska hon ut på promenad och så ska vi rida i morgon. Nästa vecka blir det terrängträning och startfälttävlan.
Här om dagen somnade jag ute i solen, så nu är jag alldeles fräknig.
I morgon är det mjölka på morgonen och samtrans efter det. Idag efter stallet tänkte jag starta några tvättmaskiner eftersom jag och Frida fått vår toalett med allt var det innebär åter. Sen tänkte jag göra lite paj eller något annat av någon gammal ost i kylen. Schemat som vanligt fullt. Och skönt är väl det. De senaste dagarna har dessutom värmen och solen kommit tillbaka så nu kan jag ha kortbyxor. Yey.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback