Fred&Kärlek

Hej och hå vad det går.
Borlänge! Här går vi. Sitter i Pillrans lägenhet och slöar, nysprungen och allt! Och Nytatuerad. Nu kommer mamma döda mig. Eller pappa. Jag har ju citat: "Förstört mitt fina skinn" - igen. Fick så sent som på midsommarafton höra av fadern att han visst tyckte om mina tatueringar, men att han inte ännu "vant" sig vid kon. Tur att den inte sitter på honom då.

I morgon är det festival för hela slanten.
Min festival-oskuld skall tas. Hoppas det inte gör allt för ... ont? Bäst att slappna av. S L A P P N A  A A A V.
Det har varit en lång dag och det lär bli längre dagar de kommande dagarna. Men va fan, man lever ju bara en gång. Veckan efter detta blir det ladugård igen så det är bäst att njuta av det roliga så länge det varar. Inte för att det inte är roligt att sköta ladugården .. känns som att jag gräver en grav jag inte kan ta mig ur nu.

Anmälde mig till en dressyrtävling med Sessilliprinsessa den 9e juni också. Red dressyr på henne här om dagen. Hon blir verkligen bara finare och finare. Men ANUS vad jag har träningsvärk. Inte helt lätt att få i vänster galopp. Hon tycker att det duger alldeles utmärkt att fatta höger galopp precis hela tiden. Meeen, hon lär väl sig. Eller ska jag säga, jag lär mig?

Nej nu ska jag slöglo på något på tv innan det nog faktiskt är dags att ladda batterierna inför i morgon. Inför veckan. Sov typ en timma i natt för jag var så uppstissad.

Klapp och god natt!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback