Än finns det hopp, köp en ny kropp.

Det blåser så jag knappt kan stå ska jag säga er.
Jag har absolut ingenting intressant att skriva. Fast det är en osanning med modifikation. Det finns egentligen hur mycket som helst att skriva, för jag går på högvarv ska ni veta, men jag gör bäst i att kväva det för allmänheten. Och visst är det surt att få höra A men sedan undanhållas B?
Har haft jullov, ett mycket degigt jullov, och nu vet jag inte vad jag ska göra. Jo, nu ljög jag igen. Jag vet exakt vad jag ska göra i morgon och tanken på det får det att värka i bröstet. Mina halter av kortisol i blodet kan inte vara häslosamma.
Jag har försökt och försöker ändra på en del saker som det ser ut nu. Mmm . . .  just det. Förändring. Det där jag är ruskigt bra på fast ändå inte? Byter bok men aldrig genre. I alla fall. Har en del saker som måste avslutas i skolan sedan får vi se åt vilket håll jag vänder kappan. Har börjat läsa matte E i alla fall, känns som att det kommer gå rätt bra för den kursen är ruskigt lik den kursen jag just har läst på högskolan.

Och sen då.

Nyår. Vilket fantstiskt S L A P P T nyår. Och vilken mat. VILKEN MAT! Kalvytterfilé i ugn med pepparrotsost (philadelphia+pepparrot) och sallad och till det en långpanna saffranspannkaka. Det var enna riktigt tjocka valrossar som låg i matkoma när tolvslaget kom. Jo, vi hade tänkt att gå ut i växjönatten, ned till sjön och spana in fyrverkerierna, men faktum var att det stormade isregn med 90 graders vinkel så vi sket i det. Avnjöt den färgsprakande himlen nedsjunkna i soffan. Och det var i nedsjunken i en soffa jag spenderade mina dagar där. Skönt, för omväxlings skull. Tack för en lat vistelse Nawn.

Varför har jag hjärtklappning? Kan inte var särskilt sunt inte.

Jag har ansökt ett stipendium på 15 000 kr. Hoppas jag får det.

Igår hälsade jag på Bella. Hon står ju som jag kanske inte nämnt på Kungsberga ridskola där hon mest rids privat av en ridlärare som älskar henne. Hon verkade verkligen trivas, tillskillnad från när hon var uthyrd till en annan människa, så det kändes helt okej att åka där ifrån. Jag hade inte sett henne sedan september då hon bred som en ladugårdsdörr klämde sig in i Max transport. Hon var desto mer fit nu. Finaste Bella. Om jag ändå hade mer tid ... Jag och mor hade planerat in att hälsa på Trebbe också men vi hamnade efter någon jävla snigel på vägen till färjan så vi missade så klart den. Och då fanns där ingen tid. Piss. Får bli nästa helg, eller helgen efter det.

Jag har jobbat lite extra under jullovet. Aldrig fel med lite pengar.
Jag fick varken sju miljoner, hus, bil eller nytt liv i julklapp men jag fick desto bättre saker. Chailatte <3 och trosor och massagetid och en smörgosgrill. MUMMA! Här skall grillas smörgåsar.

Det är tur att det har snöat idag. För det är ju så lite snö ute redan som det är. Jag ska nog ut och busa i snön nu tror jag. Klockan är ju i och för sig mitt i natten snart men jag har räknat matte hela dagen så jag behöver med beskärda del av syre och kväve och allt-vad-det-är-blandningen där ute.

Såg på nyheterna att någon stackare berövats livet här ute på ekerö nu i natt. Och av någon bisarr anledning undrade jag genast vart min bror var. Han har förmodligen ingenting med det hela att göra men min hjärna verkar spöka bäst den vill i alla fall. Undrar just var min lillebor är hur som helst.

Dagens visdom: "Why be you, when you can be new?"

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa hade följande att tillägga:

Så längesedan vi sågs. Har ingen aning om vad du har för dig nu. Har du tid/lust att ses mån eller tisdag eller helgen efter det? <3

Hanna <3

Nanna hade följande att tillägga:

FUCK ME GENTLY WITH A CHAINSAW...

2011-01-11 @ 19:34:50
URL: http://brolotensgrafit.com
Annika hade följande att tillägga:

Vart sitter kalvytterfilén om man får fråga!?

2011-01-13 @ 16:36:23
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback