Okej. Jag skulle ta kort på koftan jag sti...

20110129131 (MMS)

Okej. Jag skulle ta kort på koftan jag stickade åt Siri i julkapp, och detta blev resultatet ... Det är en fantastisk bild i mångt och mycket även om koftan blev sekundär. Observera bebisens lysande ögon till höger.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Den blev ju jättefin!! Vad snackar du om, sekundär????

Du är superduktig, sluta racka ner på dig själv!

Och mer bilder på " bebisen " ser vi gärna också.

Hoppas vi ses snart, kramar Anne

2011-01-30 @ 09:28:24
Hanna hade följande att tillägga:

Jag menade mer att koftan blev sekundär i bilden! Alltså, att koftan kanske inte är det första man ser :) Utan en mycket söt Siri som gör sig väldigt ful.

Koftan är jag supernöjd med och Siri har den på sig ofta :)

Kommer upp på fredag och börjar packa ihop.

Kram kram

Annika hade följande att tillägga:

Tjaba tjejen :) Hoppas allt e gott å fint me dig. Tänkte kolla om du har koll på det här med hemsidor? Vad det kostar, vart man ska göra den, hur man gör den och så vidare.. Vill ha en enkel å billig sida där vi kan göra lite reklam för vår gård helt enkelt. Har du nåra tips så vore de toppen om du vill dela med dig av dem. Kram

2011-02-01 @ 17:13:46
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback