Fittsl kunde fått suga min håriga otvättad...

20110118125 (MMS)

Fittsl kunde fått suga min håriga otvättade pung nu om jag haft en! Det är klart att den inkompetenta jävla busschauffören ska missa att jag plingat när jag har bråttom så att jag missar anslutningsbussen. Jävla horsl. Så ska man förnedras med att behöva betala över tvåtusen kronor för ett 90dagara kort. Och ja, om någon ser en söndersparkad busskur var det jag. Humpf!


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Alltså, vissa dagar kunde man klara sig utan! Kram på dig.

2011-01-19 @ 08:39:11

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback