Wrap it up.

Just nu är mitt liv i lådor. I morgon flyttar jag här ifrån, igen. 
Det är ångest att flytta. Det är inte det att jag inte tror att det kommer bli hur bra som helst i stugan med Frida, det är bara det att det ÄR jobbigt att flytta. Packa ihop, packa upp, komma till rätta. 
Att jag redan flyttat här ifrån en gång gör inte det hela enklare. Minnen som gör sig påminda. Men det går. Det går bra. Jag har lite fjärilar i magen och förväntningar inför det hela.

Det var lustigt när Frida här om dagen uttryckte sig som följer: "Du ska jobba hela veckan va? Då kommer jag vara helt ensam hemma som en hemmafru".
Damn right you are bitch!
Och jag förväntar mig kulinarisk middag var dag framdukad till det att jag anländer hem från jobbet. Vi ska ju dessutom dela säng nu "den första tiden". Till det att Frida fått ner sin egen säng. Jag förväntar mig som sagt inget annat än att hon agerar min fru och allt vad det innebär om vi nu ska dela säng. 

Och ett klargörande. Nej, jag och Frida är inte tillsammans och alla påståenden om att jag skulle vara lesbisk dementerar jag. 

Det mesta har jag packat ihop och en del har jag burit ut i bilen. 
Så i morgon ska jag bara bära ut det sista och städa. Ja, sen bär det av. Men det är inte utan att sakna detta. Igen. 

Nej nu blir det lite musik för att lätta upp stämningen jag åsamkar mig själv.
.. youtube är mongo så ni får röra muspilen till länken och trycka på vänsterknappen för att få upp den musik jag vill att ni ska lyssna på.  >>TRYCK ÄR<<

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Jag kommer att sakna dig så grymt mycket!!!!

Hoppas allt blir jättebra för dig/er, och att du inte glömmer vägen hit!

Kramar

2011-02-04 @ 22:59:27
frida, din hemmafru hade följande att tillägga:

Vadå inte tillsammans?! O jag som hr gått runt här o vart så glad att jag äntligen hittat den rätta! Menar du att jag ska ut på jakt igen?:(

2011-02-05 @ 11:58:37
Staffan hade följande att tillägga:

WÖÖÖÖUUUWW LESBISKT PAR I TIMMERSTUGA LOOOOL!



Var bara tvungen. ;)

2011-02-05 @ 18:08:44
frida hade följande att tillägga:

vi bor inte i en timmerstuga. en vanlig stuga.

2011-02-09 @ 10:06:43

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback