Sick.

Nu åker mamma till sjukhuset.
Typiskt pappa att komma och stressa upp hela situationen ännu mer när något
"sådanthär" inträffar. Jag blir så trött. Nu ska jag försöka få i mig lite näring så jag orkar med
12-21 på samtrans också.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Annika hade följande att tillägga:

Kryakramar till din mor! Tror tyvärr att det är typiskt de flesta pappor, eller iaf många.. Hoppas du hittar ngt smaskigt att äta :) Och att du får en bra eftermiddag på jobbet!!

Anne hade följande att tillägga:

Massor av energikramar från mig!!

2011-02-24 @ 16:27:17

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback