Så var förhoppningsvis det värsta över.

Här är en liten film från igår. Kort och gott.
Det är fjärde gången jag rider på barbiehästen Trebbe.
Jag var ute i skogen idag och red och galopperade för första gången och det gick hur bra som helst det med. Vi blev så illa tvugna att ta oss över diken och genom vatten också men det gick utan problem efter lite övertalning. Helt otrolig häst det där. Han också liksom. Jag har verkligen haft tur med hästar. Nu blir det vila från ridning någon vecka eller två så kör vi löshoppning och tömkörning där i mellan. Efter det väntar lite välförtjänt julledighet.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Frida hade följande att tillägga:

Åh va duktig han är! Min favorit var nog traven ;)

2011-12-05 @ 16:38:25
kusin Sandra hade följande att tillägga:

wow!han ser ju hur härlig ut som helst!

2011-12-07 @ 21:08:19

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback