Tack ska ni ha.

Tack Staffan (min bror) och Johanne (hans flickvän) för att ni åter igen räddat min dag. 
Utan er hjälp är matematiken nästan omöjlig. Ni skingrar de mörka moln som hopar sig framför mitt fortsatta lärande. Ett samtal och så är ett tal jag suttit med i närmare fyrtiofem minuter löst på nolltid och jag har till och med förstått!
Tack. Igen.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anne hade följande att tillägga:

Härligt!

2010-09-10 @ 17:49:15
Anonym hade följande att tillägga:

Tack för tacket :)

Alltid roligt att kunna hjälpa till. Vi står när som helst till ditt förfogande med våra skarpa hjärnor :) Skämt åsido så är du väldigt duktig som fattar så fort man förklarar, fast det är över telefon. DET KOMMER ATT GÅ BRA FÖR DIG! Ring när du vill.

2010-09-14 @ 19:30:22

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback