Från A till E.

En dag som idag som idag kommer vigas åt hemstudier. Jag ligger efter i matten. Till viss del pga att jag började någon dag senare än övriga agronomer som redan hade hunnit börja i hysteriskt tempo, till viss del pga att jag haltat efter. Jag har inte lagt ner den tid på matematiken som jag borde. 
Så jag struntar i föreläsningen idag eftersom den stressar mig till max. Jag hade förbövelen hjärtklappning minst halva dagen efter förläsningen igår. 
Önska mig lycka till. Det lär bli hyggligt mycket tjat från mig angående matten eftersom jag hade glömt hur krångligt det var och hur ofta jag kör fast och hur tidsförödande det är. 
Men sen är det helg! Vilket i och för sig måste innebära mer plugg för mig. Jag kan ju inte börja läsåret med att misslyckas i en kurs. Det känns som ett dåligt omen. 
Jag har startat morgonen med träning och ägg och äpple. Och oliver? 

Jo jag vet. Tråkigt vardagsgnat. Men ibland blir det inte roligare än så.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback