PMS

Några dagar i månaden. Det är alltid samma sak. 
I natt hade jag svårt att sova. Jag blir alltid lika trött (inte så konstigt kanske) och lite ledsen, men framför allt frustrerad när sömnen inte fungerar som den ska. 
Jag loopade det där Houseavsnittet trefyra gånger. Låg vaken och genomled den sorgsna musiken när Kutner för tredje gången tagit sitt liv. Vad beror egentligen orolig sömn på? Det var inte bara det att jag hade svårt sova, den tid jag sov karaktäriserades av hela havet stormar. Med andra ord, jag vaknade inte där jag somnade. 

Sover jag dåligt är det som att hela min nästkommande dag blir förstörd. 
För nu sitter jag här och har missat bussen och cykeln är i knutby och nästa buss går inte förrän för sent. Och jag som hade tänkt hinna med stallet innan skolan då jag inte börjar förrän kvart över ett. Planering var det ja. Så jag ska springa/gå till Knutby i min nya löpoutfit. Vi får se hur mina fossingar tar det. 

Idag ska jag köpa cykelhjälm, lyse till cykeln (är det inte fullmåne ute har det börjat bli lite svårt att se när klockan närmar sig sju) och nytt busskort. Utgifter, utgifter. 
Sedan får det helt enkelt bli en sväng förbi stallet på vägen hem i stället. Snäslur ska få röra lite på sig. 

Nej. Nu måste jag Ge mig iväg om jag ska hinna. 
Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta för mig att springa en mil. 

Kanske kommer ett kort snart för dem som väntar. Kanske inte.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback