Knutby tur&retur.

20101015952 (MMS)

Knutby tur&retur. Mina fötter är lite ömma. Med all rätt? Jag sänkte min tid med en kvart. Jag vet inte om det har att göra med att jag fått bättre kondition eller om jag bara är tjockskalligare. Känns inte som att jag fått bättre kondis. En mil är ju dock alltid en mil. Halva vägen ville jag bara vända och vänstra foten gjorde ont. Men sen hände något. Som från ingenstans hade jag så jävla mycket energi att jag fann mig själv hoppandes och skuttandes. Gjorde accerelarioner och sidhopp. En sådan kick i tell you! Andra halvan kändes lekande lätt och jag tycker bara så bra om mig själv just nu. Nu ska jag cykla tillbaka. Hej hopp! :)


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback