Än så länge sköter jag mig :)

20101030008 (MMS)

Än så länge sköter jag mig :)


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

ellen hade följande att tillägga:

varför måste man räkna så där mycket matte om man ska bli agronom? vad är syftet liksom? inte för att det skulle göra mig så mycket, jag älskar ju matte. hade du bra betyg när du sökte in till agronom?

2010-10-30 @ 13:38:14
Hanna hade följande att tillägga:

Ingen aning. Eller, man ska använda sig av matte längre fram. När man räknar ut saker. Typ, foderstater, avelsdata etc. Jag hade väl hyffsade betyg. Sugen?

2010-10-30 @ 17:54:17
frida hade följande att tillägga:

du är alltid sååå duktig :) !!!

2010-10-31 @ 02:19:40

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback