Bihålor.

Förunderligt är det, hur en häst kan vända upp och ner på ens
dag. Jag spenderade natten i Lovisas säng. Kontaminerade
henne med mitt infekterade kroppsslem. Så nu lider även hon
av den åkomma som förpestar min tillvaro. Sa jag att hon ska
ha konsert på fredag? Dåligt samvete? Jag? Nej då.

När jag konstaterat att jag vaknat till tonerna av Star wars och
hindrat mig själv från att säga att jag var Lovisas pappa hasade
jag mig ut i stallet. Spände ett stycke läder runt hästkrakens buk
och tvingade in en bit metall i dess mun. Där efter kravlade jag
mig upp på hennes rygg och skumpade runt ett tag på den stelfrusna
volten. Faktum är att hästen har inte varit finare att sitta på!
Jag har varit hög hela dagen! Allt uppåtknark i världen kan 
slänga sig i väggen, för det finns inget som går upp emot ett riktigt
lyckat ridpass. Hon har tjafsat med huvudet och varit spänd och 
allmänt otrevlig att sitta på, men så idag var det som att polleten 
trillade ner för oss båda. Det helraka bettet som Nannan så godhjärtat
lånat ut gjorde säkert sitt också. 
Avslutningsvis galopperade jag ett par vändor på åkern vid ica. 
Jag tror bestämt att Snäslur tyckte det var lika kul som jag.

Skolan där mitt i någonstans var inte allt för ointressant. 
Kvinnan - som påminner lite om min mor - som föreläser är rätt 
rolig. Hon har många roliga anekdoter och historier från "riktiga livet"
som sätter krydda på föreläsningarna. 

Eftermiddagen har spenderats med Ellen med barn (och Hannah). Det var mycket trevligt. 
Vi handlade och fikade och höll på att bli överbackade av en bil.
Sedan var vi inne på en leksaksaffär och tryckte på alla leksaker som 
gjorde ifrån sig ljud. Jag ska gå in på leksaksaffärer oftare. 
Helt klart ett underskattat sätt att underhålla sig på. Jag ska köpa 
några starköl, svepa dem och gå in på första bästa leksaksaffär
och ha det så jävla roligt. Kanske sno en kundvagn. Nu får jag många
fina idéer! 

Den 4e ska jag och Fridan ha det bäst! Familjen och dumfylla. 
Drunkna i fyris efter en riktigt härligt gruppvåldtäkt. 
Äh ... 

Nu ska jag svälja lite mer snor, sticka klart den där skarfsen och 
konsumera ett par avsnitt House innan John Blund skyfflat för mycket
sand i mina blå. 

Sov gott folket.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback