Snart blir jag moster igen :) Var just inn...

20101107017 (MMS)

Snart blir jag moster igen :) Var just inne och lämnade lite proviant till systra mi. Nu är det för min del bara att åka hem och vänta på beskedet :)


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Moster Hanna hade följande att tillägga:

Den 7 nov blev det en pojk till :) Ser fram emot att se honom nästa gång jag kommer hem.

Annika hade följande att tillägga:

Grattis :) eller vad man ska säga ;) Kul iaf! Hoppas att det var en bra förlossning och att alla mår fint! Kram



Ps: Ville bara tacka dig oxå. Behövde verkligen ett besök av föräldrarna just nu. Du gjorde mig helt enkelt väldigt glad när du kunde och ville ta laggor´n denna helgen. Tack!! <3

2010-11-12 @ 10:22:51
URL: http://s-a-g-a.blogspot.com
Han hade följande att tillägga:

Anything for you!

2010-11-13 @ 07:54:39

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback