Om och om och om och om igen.

Fan. Fan. Fan. Vänta. Varför? Varför? VARFÖR? Blickar ut. Ser inget. Blundar. Öppna ögon. Hur? Hur? Hur i helvete? Kan inte. Kan ingenting. Orka. Orka. Orkar inte. Vad är det? Vad? Vad? Varför? Vad är det för fel på mig? Kan inte. Kommer aldrig. Kan inte. KAN INTE! Släpp. Släpp. SLÄPP för fan. Bort. Bort. Bort från mig. Förvirrad. Svag. Ledsen. Arg. Låt mig vara arg. Låt mig hata. Låt mig läka. Lämnad. Tappad. Ensam. Trodde. Trodde igen. Trodde för mycket. Tro. Hopp. Kärlek. Hat. Fan. Ilska. Igen. Samma. Om och om igen. Behov. Du. Dina premisser. Bara du. Skit. Nej. Nej. sluta. Sluta. Sluta NU! Evigheter. En oändlighet. Hur ska jag kunna? Ful. Äcklig. Dåligt. Sämst. Mardrömmar. Drömmar. Tyst. Igentäppt. Tiger. Lider. Vill inte höra. Vägrar lyssna. Håll bara käften. Snälla. Håll käften. Nu. Då. Trasig och tragisk. Kvävd. Kväver mig. Beroende. Oberoende. Tvivlar. Tvivlar är bra. Jordbävning. Ingen fast mark. Vi. Vadå vi? Om. Nej inte om. Tänk om. Skulle aldrig tänkt om. Slagen. Misshandlad. Bedragen. Besviken. Visst vi kan. Fan. Jävla skit. En dag i taget. Det blir bättre. Så blir det bättre. Över. Överdragen. överrumplad. Dum. Dum. Dum. Dum i hela jävla huvudet. Du i hela jävla huvudet. Rodnar. Skäms. Saknar. Missvisad. Saknar? Saknade. Fan heller. Längtan. Borttappad. Borttappat. Vad kostar en låda vitt vin? Dövar. Jämnar ut. Hugger av. Karusell. Ömma fötter. Öm. Ömmar. Vänder. Händer. Anländer. Hela. Hålla om. Framtid. Eremit. Bäst så. Aj. Aj. AJ! En gammal filt. En gammal trasig filt. En gammal överanvänd filt. För gammal och trasig för att laga. Jag skrattar. Jag skrattar. Jag skrattar. Haha. Haha. Hahahaha. Jag ler. Inte glad. Bara ett leende. Ingen lycka. Avstånd. Hård. Självisk. Ond. Sund. klotrund. Inte. Inte. Inte. Inte meningen. Förhastat. Meningslöst. Tassa på tå. Vara till lags. Tom. Ihålig. Hög. Skyhöga murar. Murare. Ingen skön känsla. Återuppleva. Överdriver. Överdriver hela tiden. Överdriver om allt. Läs inte det här. Tro inte på ett ord jag säger. Lögn. Ljuger. Lögner. Utdragen. Sinne. Sinnen. Minnen. Fullt. Här. Där. Musik. Minnen. Fylld. Rinner över. Slå mig. Slå mig hårt. Slå ihjäl mig. Ny. Pånyttfödd. Varför? Varför? Varför jag? Tig nu. Håll det för dig själv. Ingen vill veta. Inte jag. Inte jag. Aldrig jag. Tid. Minuter. Rinner. Glider. Försvinner. Månader. Rasar. Hasar. Frasar. Smuligt. Uselt. Ord. Geggemojja. En präst. Religiös. Seriöst? Apatisk. Likgiltig. Vore skönt. Suck. Suckar högt. Stönar och brölar. Vet varje tanke. Tro inget annat. Ut. Hädan. Svett. Hets. Okej. Okej. Okej. Jag ger mig. Det är bara ord. Bokstäver. Stavelser. Tömd. Fan. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

angelzhu hade följande att tillägga:

Nothing is impossible to a willing heart


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback