Ny i familjen.

Idag blir vi ännu en själ i detta huset. Vi fyller på så att säga. Fast anledningen till själen är att det finns en det själar vi vill bli av med. Möss. Det springer otaligt många möss nere i köket. Så en kissekatt ska flytta hit. Jag har dock inget namn åt katten. Vad ska katten heta? Jag har en tendens att döpa alla mina katter till Mjausie. Hon kan inte också heta Mjausie, men det är inte enkelt att komma på vad en katt ska heta, även om jag i mina nio tidigare liv varit en hejjare på att komma påk kattnamn; Snorpan, Slipsen, Krösabajja, Jörvar ... För att nämna några. Men här var det blankt. Jag kanske skulle ta en bild på det lilla livet och ha en omröstning här på internätet? Om någon av mina två läsare har ett förslag som passar till en "bondkattsfärgad" hona - med "vanliga" tassar - så är jag idel öra. 

Nu måste jag städa lite. Tvätta kläder, möblera ett vardagsrum. Sedan skall det lagas mat till det att nävarna blöder. 

Och nej, förkylningen tycks inte ha blivit värre. Inte foten heller. 

Ha en fin dag gott folk. 

Vänta här nu ett tag? Var det inte söndag sist jag kollade efter? Vad är det som händer med tiden nu igen? Den här veckan har ju gott oförskämt snabbt den också. Tror det blir så när man mitt i veckan tar och åker hem. Hemma på Lovön är det ju så förbenat roligt så tiden bara rusar iväg. Sen tjänade jag ju pengar också. Miniorer. lättförtjänta pengar. I alla fall lätttjänade. I söndags var jag och Lovisan på bio. Saw 3D. Den var inte lika bra som de tidigare filmerna. tyvärr. Jag vill se Cornelis också! Kanske skulle försöka dra med mig mor och far på den nästa gång jag åker söder ut. 

Cornelis är sjukt bra. Som saft en varm sommardag. 



Dagarna vandrar ju som de vill ...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

cecilia Birgersson hade följande att tillägga:

Jägarn, Da Killer, Valkyria,Idun eller bara Missan! Lycka till!

2010-11-19 @ 15:31:33
Annika hade följande att tillägga:

Nikita eller Eda!



beror lite på hur hon ser ut ju..

e de en tuffing eller en polack!?

Glenn hade följande att tillägga:

Rusty Cuntbucket.

2010-12-02 @ 17:38:33

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback