Vem är denna undernärda pojke? Jo det ska ...

20100524604 (MMS)

Vem är denna undernärda pojke? Jo det ska jag tala om för er mina vänner det är jag. Detta är en skammens dag. Mamma letar studentkort till Erik och kommer in med den bilden till mig, frågar när den bilden var tagen på Erik. Men det var inte Erik, det var jag. Jag gick ju inte ens att könsbestämma när jag var yngre. Androgyn var förnamnet. Så nu har jag gråtit färdigt över den här fruktansvärda bilden. Var så goda och skratta gott folk. Ps. Kortet är taget i den almänna pisspoolen inne på kålmorden.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jen. hade följande att tillägga:

vet inte om jag skrattar eller kvider just nu?

staeffzorzlol hade följande att tillägga:

Man ser hur han landar mjukt i en bädd av trasiga flaskor och krossade drömmar.



Helvete vilket u-landsfoto!

2010-05-24 @ 16:16:24
Hanna hade följande att tillägga:

Min barndom var som ett u-land. Underutvecklat, undernärt och mobbat. Sen att bilden är tagen från ett kort gör den inte riktigt rättvis även om det är ett fruktansvärt kort. Jag var en riktigt ful jävla unge.

2010-05-24 @ 17:12:25
URL: http://rya.blogg.se/
Nawna hade följande att tillägga:

Hahahah jag såg dock att det var duuu o inte Erik .. !!!!

2010-05-24 @ 19:17:11
frida hade följande att tillägga:

Men se så snygg du är nu!!:)

Du ska se bilder på johanna när hon va liten, ett skelett med lite skinn på:P

2010-05-24 @ 20:04:10

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback