Japanska myggor.

Jag har träffat på den Japanska myggan. Jag har inte sett den med egna ögon men den har sett mig .. samt ätit från min kropp. Druckit mitt blod. Jag vet inte om Den Japanska myggan har träffat på preparatet myggA tidigare men den får göra det nu i alla fall. Jag stinker (även om jag älskar doften och sniffade den som lim i yngre dagar) och jag är relativt säker på att det var en av samtalsämnena kring matbordet i morse.
Hur som. Jag är ju lite överkänslig mot Svenska myggor och det brukar vara värst i början av sommaren för att mattas av mot slutet då jag liksom "vant mig" vid giftet.
Hoppas fallet så även är med dessa för jag ser ut som jag har böldpesten eller någon annan sexig sjukdom. De ser värre ut en när jag vanligtvis får myggbett och de ser sjutusen gånger värre ut än när jag får bi/getingstick. Jag har inte ens kliat på dem?! Inte i medvetet tillstånd i alla fall. 

Vet inte om de syns så bra men dessa är inte de enda. Hela benen är fyllda. Mycket fint.
MyggAS


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jiggly hade följande att tillägga:

Tjusig tatami du står på! Väldigt japanskt! Pittoreskt må jag säga! Gutår!



lillfingret i mungipan

2010-06-01 @ 01:58:59
Nawna hade följande att tillägga:

Hawna, be strong. vet att du kan. saknar dig o puschar dig hemifrån. du fixar detta som fan. sverige finns kvar när du behagar komma tillbaka DAGEN EFTER MIN O ELINS FÖDELSEDAG!!!

2010-06-01 @ 10:19:54
Hanna hade följande att tillägga:

Hela mitt golv i mitt rum är beklätt med tatami som du kallade det. Väldigt klassisk Japanskt rum har jag fått det berättat för mig.

Saknar Sverige som fan. Om man ändå hade någon att prata med. Känner mig som den där med lepra i familjen som alla är rädd för att bli smittade av.


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback