Glöm inte ett extra par trosor.

OMG! Jag har äntligen bokat biljetter till Prince of Persia. Jag skiter egentligen hur filmen är så länge jag obehindrat kan sitta och dregla åt prinsen - Jake Gyllenhaal - Dastan. Han skall tydligen ha tränat kroppen rätt så fit inför denna rollen. Inte mig emot. INTE MIG EMOT! Äntligen kan man kanske få drömma om något annat än att ens lillebror sitter och petar på min nyopererade tå (?).
Nej men tänka sig om man (jag) skulle ta en sväng till migrationsverket (kista galleria). Måste - måste och måste är väl att ta i - köpa ett par nya skor, eller två.
So long suckers. Samt, såklart, hämta ut mina biljetter. Har bokat två. Till den FETASTE biografen. Först till kvarn på biljett el número dos. 

EN KATT I EN HATT GER MIG FNATT!

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback