Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Hjääääälp! Fuck shit no. Herre min skapare. Var god mot mig för nu ska jag snart klara mig all by my self. Har bokat de sista biljetterna. Hoppas jag inte blir våldtagen och rånmördad. Nej fy.
Men fy fan vilken klump jag har i magen. RÄDD.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

I wish I could follow u!

S hade följande att tillägga:

Jag med.. och du kommer bli fine. Du är världens coolaste Hanna. Glöm inte det ;) Saknar dig. /S

2010-05-13 @ 16:01:00
frida hade följande att tillägga:

Hejja dig! Du kommer få de så bra ute i världen! Jag är lite avis faktist..

2010-05-13 @ 22:19:41
Nanna hade följande att tillägga:

Jag har ringt dig, ett par gånger, men jag kommer bara till telefonsvararen, jag skulle vilja att du ringde mig vid tillfälle!!!!!!!!!!!!

2010-05-14 @ 08:52:52
Jenny hade följande att tillägga:

Ska du ut i den stora världen? Fiifan vad najs isf! Men skitläskigt själv ju! Fast fatta vad stärkt du kommer bli av det! Modigt som fan!



Åker du snart? Man hinner inte träffa dej innan? Kram!

2010-05-14 @ 19:27:36
URL: http://underbarasteflickan.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback