Suck my ass.

Jag hatar mitt jobb. Jag hatar det eftersom jag har haft precis den uppfattningen om det som det förtjänar. Hanna VET att det i grund och botten inte handlar om hur bra budbilschaufför du är - hur bra du hittar - hur snabbt du kör - utan hur lång din tunga är. Hur långt upp du med din tunga kan komma i kontorsnissarnas anus. Budbilsbranschen handlar helt enkelt om hur duktig du är på att slicka röv.

Jag fick det konfirmerat idag.
Det kan hända att jag efter ett par samtal med en kollega hamnat på den beryktade räkmackan. Några samtal från honom till kontoret och jag har under dagen kört in mer än dubbelt så mycket som jag brukar.
My ass att det går att köra in bra med pengar på det där företaget genom att bara vara genuint duktig. Du måste hamna på de förfördelades lista. Det VET alla. De flesta vet, men de flesta gnäller också i tystnad eftersom de även VET att om man gnäller så blir man bannad med bussgods och ABA-ekonomi som straff. Och att sitta i bussgodsfinkan är inte att bli en rik man. Då tjänar du mer pengar på att putsa rika pedofilers skor i Thailand. Det skulle till och med kännas mindre förnedrande.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback