Fantastiskt.

Igår var min höggravida kusin på besök. Hon satt med händerna vilsamt på sin stora mage. Det var något rofyllt med att se henne. Det finns få saker som faktiskt är så vackert som en gravid kvinna. Jag kan inte sätta ord på varför jag känner så, det bara är.
Och visst är det fascinerande hur en ny människa blir till? Hur det kan växa en helt  ny individ i magen på en kvinna. Så naturligt, men så .. så, jag har inga ord. Det fascinerar mig bara så till den milda grad att jag kan sitta helt tyst och hänförd, bara iaktta den gravida kvinnan.
Det är en fantastisk process.
Pregnant

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Lovisa hade följande att tillägga:

Jag är helt med dig på detta. Det känns lite som att gravida kvinnor vet lite mer, eller har kommit till ett tillstånd, som andra inte har.. Liksom ngt stadie av lugn... Iaf de gravida kvinnor jag träffat på i mitt liv verkar så otroligt lugna och tillfreds.

Jag bara längtar tills man själv blir gravid! :D

Nanna hade följande att tillägga:

Du har blivit utamand :) Checka min blogg!

2010-03-03 @ 10:14:57
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/
Sissela hade följande att tillägga:

I agree! Kvinnor är vackra.. men gravida kvinnor är vackrast.

2010-03-10 @ 12:44:39

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback