Det blir inte mycket bättre än såhär.

Gayklubb. Visst, du har säkert hört talas om en, men har du varit på en gayklubb? Jag var på en igår. Sitt ner - för all del - ni behöver inte resa er upp och göra vågen för min skull. Hanna - 22 år gammal - har varit på gayklubb. Min gayklubbsoskuld är tagen och det var min goda vän sisessan och hennes väninna som tog den. Har aldrig under min hela livstid sett så många killar som hållit hand, smekt varandras bakdelar, kollat varandra djupt in i ögonen och dansat sensuellt tätt intill varandra. Jag har inte heller sett kvinnor i klimakteriet helt öppet och ogenerat sitta och suga av varandras fingrar för att sekunden därpå hångla på varandra.
Och där satt jag, med gapet vidöppet som en annan fågelholk och stirrade.
Pinsamt.
Går man - jag - på gayklubb så är det väl inte helt orimligt av mig att tro att man kanske i alla fall ska få någon av samma kön svansandes efter sig, eller, åtminstone en blick?
Nope. Hanna går på gayklubb och får tre MÄN efter sig? Ska jag ge upp? Är det kört? Tror nästan det.

Men som den goda recensent jag är ger jag gayklubb 4 toast av 5. KANONKUL. Är man en "del" av gayvärlden har jag blivit införstådd i att det kanske inte är så vidare värst kul alla gånger. Inavel och allt var det var. Men om du som straight inte finner våldtäktsmännen med knästilen falla dig i smaken när du bara vill ut och dansa och inget annat borde du testa gayklubb. Det är inte många som kör den stilen där, även om jag hittade två även där. Män alltså. Vet inte var kvinnor kör för stil när de tycker att de kan ta sig friheter på främmande människors kroppar.

remeber kids.
This is your life, good to the last drop
Doesn't get any better than this
This is your life and it's ending one minute at a time

This isn't a seminar, this isn't a weekend retreat

?
De på bilden heter egentligen någonting annat. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nääe.. hade följande att tillägga:

Min erfarenhet av gayklubb är ungefär samma. Förutom att jag blev våldsuppdansad av en tjej som vägrade släppa och sen var triangeldramat igång. Hade vid tillfället flickvän som stod brevid och bara gapade. Stackars. Hur som, gayklubb är lite speciellt och det är just det där jag kommer ihåg tydligast...

2010-03-29 @ 16:13:13

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback