Vanlig vecka.

Ännu en vanlig vecka i Japan. 
Jag har börjat träna hästen lite mer. Och det är ganska kul faktiskt. Jag låter den vara ute någon timma eller tre. Sedan är jag ute och betar med den. Tränar. Försöker ge den ett lite roligare liv än vad den verkar ha haft innan. 
Det är skönt att ha en uppgift. En uppgift jag vet att jag är bra på. 
Har just talat med Christian och han har skaffat gratis boende till mig i Tokyo. Hos några av hans vänner. Jag ser fram emot Tokyo. Där kan jag göra vad jag vill och bara utforska staden. 
Sen känns det ju sjukt skönt att jag ska till Bali och semestra efter det. Och som det ser ut nu får jag sällskap där. Hur great är inte det? 

Nu är det morgon här i Japan. Morgnarna är ganska slöa. Snart dags att städa i huset. 
Sedan lär jag fortsätta med det jag började med igår. Rensa ogräs i risfältet med maskinen från medeltiden. Tungt som utav bara helvete men bra träning. 

Hare gott Sverige.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback