Tystnad.

Nu blir jag tyst för en sekund. Jag tänker på allt. På åren som gått. På alla minnen och händelser. 
Det har varit många bra år. Jag har haft det bra. Och jag ska fortsätta ha det bra. 
Men jag behöver vara tyst ett tag. Läka. Låta mitt hjärta acceptera sådant som ligger för ytligt och skaver.
Det kommer bli bra. Det kommer gå över.
Tiden läker alla sår. Även om ärren består. 
Jag lär mig mycket varje dag. Om mig själv. Saker jag inte visste. 
Och här lever man verkligen i nuet. Känner hur varje sekund går. Hur varje sekund är en ny händelse. 
Det blir en start på nytt.
Det behöver vi alla ibland.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback