The joy of taking a life.

Vi fann ett gäng musbebisar idag. De fick inte som jag sa - bli gormémiddag åt hönsen - utan de fick gå en säker död till mötes ute i skogen. Ensamma och ihjälsvultna. The joy.

Musprutt

Inte så lyckosamt att de råkade vara just det djurslaget som de var. Människor är allt bra grymma.
POK

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Du, det vi diskuterade idag var bakom lyckta dörrar va?



Bara så att ingen hemlis slipper igenom!

2010-06-03 @ 19:57:17
Anonym hade följande att tillägga:

Det är klart. Du kan lita på mig angående det. Jag förstod det av mig själv. Du vet, jag känner ju dig.

2010-06-04 @ 01:42:46
Anon hade följande att tillägga:

Perfekt.. ;D

2010-06-04 @ 13:03:51

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback