Studenten.

Idag tar min kära lilla lillebror studenten.
Nu är det nästan så att jag tänker sitta här och bli en smula sentimental - men - redan? Ska han redan ta studenten?
Det var i och för sig fyra år sedan jag tog studenten. Shit. Tiden går verkligen kusligt fort när man tänker på det. Jag minns att jag grät en massa när jag tog studenten. Grät för att jag tyckte att det var så roligt att gå på Berga, trots allt skit det också innebar. 
Men jag är glad att det är över. Det var en mycket rolig period i mitt liv och jag har många helt hysteriska minnen från gymnasietiden. Internat, i tell you! Skulle inte vilja uppleva det igen, en gång räcker, men jag är glad att jag upplevt det. 
Det var en bra student.

Hoppas lillebror får en bra student. Jag önskar verkligen att jag hade varit där nu. Och kunnat gratta honom på den dagen har äntligen går ut skolan. Nu kan du göra precis var du vill. Nu är åren av "helvete" över!
Sen om du känner för det kan du ju alltid läsa vidare. Men det är en skön känsla att inte känna sig tvingad till något heller. Starkt av dig att gå hela vägen ut! Du klarade det! 

*För han har tagit studenten, för han har tagit studenten, för haaaaaaan har tagit studeeeenteeen! Fy fan va han är bra!*

GRATTIS LILLEBROR.
Jag ska försöka mig på ett samtal sen. Om inte försöker jag skicka ett sms.

Kram från storasyster Hanna

Student

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback