Pizzafest.

Idag har vi bakat pizza. I stenugn. 
En riktig stenugn som man en dag innan måste förelda i för att värma upp stenarna ordentligt och sedan måste börja elda i igen två timmar innan det är dags att använda den.
Coolt som bara in i helvete. Pizzorna blev verkligen suveräna. Det är rätt mycket passa och tidskrävande. Dock tog det inte mer än 5 minuter för en pizza att bli klar. 
Jag fick även reda på att Aniki och Sinchan byggt ugnen själva. Häftigt. 

stenugnsbak

Men gott gott gott blev det. 
Jag åt lite för mycket tror jag. Detta serverades med soppa (som alltid) och några risbollar med något klet i och alger runt. Låter inte så upphetsande men det var gott det med. 

pizzafest

Nu ska jag snart ut i landet och plantera något. Osäker på vad eftersom det där med att förstå varandra inte är helt lätt alla gånger. Men jag ska springa ut och se efter. 

Hare gött.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback