Nu hade vaken fel.

Det är inte bara jag som tycker att vaken i P3 ger kalla kårar. Karlavagnen är dock snäppet värre. Får mig att tänka på barnvåldtäkt och annat otäckt. När jag sitter här framför datorn brukar jag lyssna på webbradio och det är inte sällan som just Vaken i P3 råkar vara det som spelas, på grund av tidskillnaden.  
Det är faktiskt inte så farligt. Jag har varit med om värre (typ Karlavagnen) även om det är lite klimakterievarning. Hur som. Nu funderar jag dock på att börja bojkotta Vaken. 
Där sitter kärringen och säger att sommaren snart är över.
Sommaren är INTE snart över. Okej? Sommaren är inte snart över förrän jag kommit hem och varit hemma ett bra tag. 

Höll på sätta mig själv i halsen där ett tag.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jenny hade följande att tillägga:

Ja jag blir också jätteless! Men tack för att du är ett stöd i rätt riktning. Känns bra!

Har fortfarande inte lagt in nåra bilder på datan.. Jättedumt ifall kameran skulle försvinna eller nåt, då skulle alla bilder vara borta :S

Ska fixa en bild så småningom. Annars får du ju se den om inte alls lång tid =)

Och jag håller med dej om att sommaren inte alls är slut än! Den har ju fan knappt ens börjat! Hoppas du har det bra! Snart är det väl semester för din del? =)

Kram!

2010-06-30 @ 17:59:02

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback