Nu förstår jag.

Nu fattar jag vem och vad som menades med praktiken. Jag ska rycka mitt ledsna arsle upp. Idag har varit en rolig och slitsam dag. Jag har till och med kunnat skämta lite med Aniki. Trots språksvårigheter. Men han skrattade när jag lyckades förklara hur ett träd här ser ut som lianer som Tarzan kan svinga sig i. Svårt att förklara men jag har det på film. Den som lever i Sverige får se :) Dessutom hade vi världens teamwork när vi skulle fälla ett träd. Min längd kom väl till pass.
Det lär bli lite risvinsfylla här någon dag. Idag åt jag så sjukt god kvällsmat. Fläskkött och något annat. Dessutom fick jag beröm för hur duktig jag var på att äta med pinnar. Staffan får all cred för det. Fick mig att tänka tillbaka på den andra november 2007 när han lärde mig det. The times the times. 

Nu är det snart dags att gå och lägga sig igen. Men först. Lite film.



Det där åt jag. Slemmigt, men mättande.
Hakuna Matata.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback