Ledig ledig ledig.

För idag är det min lediga dag. 
Dvs INGA plikter - Hanna-får-göra-vad-hon-vill!
Det ska helt klart bli en sväng med stålhästen till Supermarket i "stan" och leta upp den där läsken - eller-var-det-nu-är som jag fick tips om. 
Sedan lär det bli att cykla och utforska en till väg. 

Haha. En tupp gal just och var helt gurglig i halsen. 

Så. God natt Sverige. 
God morgon Japan.

ps. I morgon för mig. Fortfarande i övermorgon för er, så gifter sig prinsessan och hennes gubbe. 
Om nu någon hade missat det. 
Jag måste ju påminna mig själv om inte annat för HÄR lyser det sannerligen med sin frånvaro. 
Ska jag var glad eller ledsen över det faktum att jag missar detta "onceinalifetimething"?

ps2 (nej inte playstation2). Det lära komma bilder "ikväll". Håll ut. Och lycka till med skördandet alla. Bråka inte för mycket.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback