Kubb.

Nu på morgonen utlovades det ju Kubbspel. Och Kubbspel blev det. 
Jag tror faktiskt att de tyckte det var i alla fall lite roligt. Och kanske spelar vi det igen någon gång när barnen inte går i skolan.
Mitt lag vann. Det var jag, Suggachi och Sinchan. Bäst av tre körde vi och vi vann med 2-0. Golvade de stackars små barnen. Nu ska jag städa. Hoppas Sverige sover gott. 


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Fan vad grymt! ;D Du lär ju köra midsommarspel också! Snurra pinne, supa sig skitfull och hoppa runt midsommarstång och grejer! ;D

2010-06-08 @ 10:52:12
Anonym hade följande att tillägga:

Femkamp med kasta stövel, leta sockerbit i mjöl, fånga äpple med munnen i en hink vatten osv osv.. :D

2010-06-08 @ 10:52:57
Hana hade följande att tillägga:

Jag ska helt klart lägga fram förslaget! :D


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback