Idag.

Idag är det fullt schema. Som jag nämnde igår är det någon typ av "konsert" vid skolan som de har på Kurikoma Mountain idag. Det blir musik, BBQ och ev. bad vid några "hot springs". Jag vet verkligen inte vad som väntar mig men jag är lite exalterad. Vi ska tydligen sova där uppe också och åka tillbaka hit tidigt på söndag morgon. 
Det skall tas mycket bilder och filmas! Jag har en bild av att det kommer vara mycket vackert uppe på berget. Varma kläder och badkläder har jag blivit beordrat att ta med mig. Det är tydligen kallt där uppe. 

Och så. Jag fann min mobilkabel till datorn i morse. Jag slog upp ögonen och visste plötsligt vart den låg. Gick upp och tog ur den ur fickan på en av mina arbetströjor. Skumt. 
Så nu får ni lite bättre bilder från igår att njuta av medan jag är uppe i de Japanska bergen och badar i varma källor till tonerna av japansk musik och inmundigandet av grillat. 

Hörs i morgon. 

begravningsplats
Begravningsplatserna är mycket fina! 

Ännu en flod
Ännu en flod. 

Djungeln
Här och var ser det nästan ut som att man befinner sig i djungeln. 

Bambuskog
Cyklade förbi den häftigaste bambuskogen.

Slussen
"Vattenslussen" jag pratade om. 

Titta upp
Flyttade man upp blicken lite från "vattenslussen" fick man se detta.

Japanska kor
Japanska kor verkar inte ha samma standard på livet som många Svenska kor har det på sommaren.

gillar floder
Så, slutligen en till flod som tränger genom landskapet. Jag kan inte få nog av dem så det är tur att det finns många som slingrar sig längs vägarna.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback