Hur du bygger kubb.

Idag har jag gjort ett kubbspel. I morgon skall jag lära japanerna spela kubb. Och äta köttbullar. 
Idag på morgonpasset helg diskuterade de nationaldagen och vad som gör oss svenska. Och när vi verkligen blir svenska. Min erfarenhet så här långt. Svenska blir vi när vi reser utomlands. När vi känner oss övergivna i ett främmande land och det enda man längtar hem till är knäckebröd och ost, och picknick vid stranden och mammas ömma famn. 
Det är tider det. 

bambu +  tejp =  kubb
Och det färdiga kubbspelet. Hoppas de gillar det och att det fungerar. 

Färdigt

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

syster hade följande att tillägga:

verkligen snyggt!!!

Elin

2010-06-06 @ 12:51:13
Hanna hade följande att tillägga:

Tackar :) Kungen blev jag speciellt nöjd med :)

Sissela hade följande att tillägga:

Är så imponerad. Händig, händigare, Hanna. Puss på dig!

2010-06-10 @ 14:03:11

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback