Frågor i den Japanska natten.

Vad kväker alla hundratals grodor om? 
Går man utomhus är ljudet öronbedövande.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

De kanske kaskaddiskuterar olika fettbaserade, krämiga verkningslösa läkemedel med påstådd mirakeleffekt.



kvacksalvare



Eller så kanske de gör slut och grälar jättemycket?



"Älskling, du kväker mig!"



Pust. Jag önskar jag kunde någon ordvits som jag kunde dra nu för att avsluta det hela på ett galant sätt. Eftersom jag inte har det så får jag väl kvacka dörr tills jag kommer på något.

Allt är inte som det kväkar.



Vad ska du ha till frukost då? En knäckebrökvacka såklart!



Men god morgon! Är du kvacken redan?!



Ehm.. Hmm..



2010-06-06 @ 15:50:20
Hanna hade följande att tillägga:

Kvack för detta. A big smile just entered my face.

Anonym hade följande att tillägga:

Jag tror jag kväktes lite i munnen..

2010-06-07 @ 10:53:35
Anonym hade följande att tillägga:

Kvackandet går ju ut på att man vill få till det med en annan kvackare och det kan ju ta sin tid.Det känner man ju till, har väl själv kvackat en del i sin ungdom

2010-06-07 @ 12:25:42

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback