Fall, fly, try.

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag längtar hem till de svenska myggen. 
De blodsugande odjuren här är inte att leka med. 
Borde jag ens lägga upp en bild på detta? Mitt ben alltså? Jag gjorde det misstaget att gå i "halvkorta" byxor igår när jag flyttade hästens hage, och detta är resultatet?

Böldpesten?

Det är små djur - mindre än mygg, de ser inte ens ut som mygg - som kommer flygandes och liksom kravlar omkring på ens skinn. Sedan sätter de sig och suger och lämnar en liten blodblåsa efter sig. Alternativ att det blöder efteråt. Och det kliar så jag dör. Jag försöker att inte klia men jag vaknar mitt i natten av att jag ligger där och river frenetiskt. Precis som när jag gjorde kotatueringen. Fan. Då vaknade jag med en kontorsstol i sängen en gång. Haha. Det var tider. 

Idag lär vi fortsätta på åkern. Så himla mycket kvar kan det inte vara innan vi ska kultivera jorden, så att det går att så den dvs. 
Sedan. I morgon är jag ledig, jag gillar att vara ledig för då kan jag göra vad jag vill! Och eftersom det är midsommar hade jag i alla fall tänkt att åka och köpa jordgubbar och vispgrädde att bjuda på. Sju sorters blommor under kudden lär det också bli. Får försöka fira midsommar så gott jag bara kan här borta i Japan. Hinns det med kanske det blir lite mer kubbspel. Om inte tar vi det i helgen när barnen inte går i skolan. Det är ju min sista helg här på gården som stundar. Om en vecka, nästa torsdag drar jag till Tokyo. Typ åtta timmar på buss, men då tjänar jag in 10 000 yen. Dessutom får jag se lite mer av Japans natur. Tågutsikten har jag ju redan spanat in. 



Jag ser ut som ett ägg.

Sov gott Sverige. 

Det blir liksom en vardag i Japan också ...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Res en midsommarstång och tvinga dem att dansa runt den! sen kör du lekar! Snurra pinne, leta äpple, hitta sockerbit och kasta stövel! :D



DO EEEEET!

2010-06-24 @ 11:14:27

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback