Bit mig inte tack.

Ett flygfä har smakat på mig. Genom mina kläder. Jävla kräk.
Och jag ska säga en sak och det är att min kropp I N T E gillar det. 
Det började svullna upp lite ungefär som när jag får ett myggbett i Sverige. Eller kanske lite mer. 

Här var det svullet

Sedan gick det nästan ner helt. Trodde jag. För nu är hela överarmen svullen. Min biceps är dubbelt så stor som den brukar var. Och nej, det har ingenting att göra med att jag stod och var fucking He-Man med yxan halva eftermiddagen. Det är det fasansfulla gift som det djur som bet mig behagade spruta in i mig innan denne skulle åderlåta mig. 

BITEN

Jag vet. Det är en usel ursäkt till bild. Det syns inte hur svullet och rött det är. Och det känns som att det sprider sig. Det sticker/bränner. Men det har säkert lagt sig till i morgon. 
Och ja, jag var för min egen skull tvungen att censurera min lätt bohemiska armhåla. När jag kommer hem till Sverige är det gräsklipparen och häcksaxen som åker fram. 

Vad har dagen mer givit. Vi har skördat gullök så att det räcker i ett helt år. Jag har låtit Sanchan rida den Japanska ponnyn. Jag har huggit ved och smort sadeln. 
Och så spelade vi pingpong. Fyra nationer. Japan, Taiwan, Hongkong (China right?) och Sverige så klart. 
Jag tror att Hongkongmannen ägde alla. Inkl. mig. Jag vanärade Jan-Ove Waldner. Hade han varit död hade han vridit sig i sin grav. Men nu är han inte död. Så jag tror han står inne på en pissoar och gråter över hur dåligt Sverige representerade bordtennisen på en liten gård i Japan. Lätt överdrivet. 

Jag funderar på Gotland. Äta på Clematis vore inte helt fel. 
Det kanske blir någon dag där under medeltidsveckan i år i alla fall. Vi får se hur min plånbok mår efter Tokyo och Bali och allt annat kul som händer längre fram i sommar. 

Enjoy.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Hanna hade följande att tillägga:

Ursäkta. Men jag var just inne och kollade upp Clematis. Så har dom lagt ner?! Nu måste jag gråta mig själv till sömns.

Lovisa hade följande att tillägga:

VAAAA??? Har de lagt ner? Stod det varför på sidan?

Som en kniv i hjärtat... Fan vad surt!



Du din arm, det ser ju ut som att du bara är muskulös o stark. Men det är alltså svullnad? Jag kan trösta dig med att säga att jag har minst 30 myggbett över hela min kropp som är röda, stora o kliar (och jag överdriver faktiskt inte!). Fan för mygg. >.<

2010-06-28 @ 02:04:20
URL: http://unclekaskelot.blogspot.com
Hanna hade följande att tillägga:

Kolla på deras hemsida. Googla clematis. Det bara står att de går vidare i livet. Luddigt. Tydligen la de ner redan förra medeltidsveckan.

Morr.

Enligt dem ska det dock gå att äta "liknande" vid kapitelhusgården. Men jag vet inte riktigt vad det innebär.

2010-06-28 @ 06:26:10
URL: http://rya.blogg.se/
frida hade följande att tillägga:

första vill jag säga att jag svarat på ditt mejl om du inte redan sett det:)

Sen vill jag kasta sten på de jävlarna som tyckte det var en bra idé att lägga ner bästa matstället på hela gotland!!!!! Jag är upprörd!!! Jag ville dit, men inte längre... Fan!

2010-06-29 @ 00:01:29

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback