Inledningsvis.

Jag tror (ta mig fan) att jag har sett en utav de bästa filmerna i mitt liv. Den hamnar utan tvekan på topp tio. Jag kan dock inte redogö ra för vilka de andra filmerna är, men detta är ett sätt för mig att beskriva att jag sett en sjukt bra film. Inception. Värt varenda krona, om jag just i detta specifika fall blev bjuden (tack herr Jansson). 
Men vilken rulle!
Jag satt på helspänn genom precis hela filmen. Och på något vis fick den mig att tänka på fight club, även om de egentligen inte går att jämföra för fem öre. Men det var något med att vårt undermedvetna kan och påverkar våra liv mer än vad vi tror. Samt att vi ibland kanske bör lära av det. Flum. 
Men jag är helt såld. Se den för fan. På bio helst. Det ligger en viss sanning i: "Film är bäst på bio" . . .

Helgen har so far varit sjukt bra. 
Fredag började med ett kortare, men trevligt samtal via msn. Mjölkning av kor och grillning och fylla på kvällen hos fam. Sandenskog. Jag var visst lite trött där runt tre-tiden och jag och Lovisa drog oss till sängs. Jag var visst så trött att jag inte märkte av när en viss Linnéa skändade min kropp från beordran av tanten. 
Tanten-a.k.a-Christian, vad har hänt? Är det månne spänningarna från den sexuella frustrationen som släppt? Eller vad fan är det frågan om? Människan tyckte det var mysigt när jag hällde en hel mugg vatten i nyllet på honom där han låg och sov sin skönhetssömn. 
Jag förstår ingenting. 

Lördag då. Fortfarande idag. 
Sprita ärtskidor och lunch med farliga Daniel. Sedan var det som sagt bio. Made my day. My week. Och sedan hem och Rabaraj på Rosenhill. Anders spelade. Han blir bättre och bättre på att sjunga måste jag säga. 
Men nu börjar jag bli allt bra jävla trött. 
Skall upp i ottan, cykla till Jill, springa och cykla hem. Träna träna träna. 

Sleep tight. 

Ps. Bra låt. Ds.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jiggly hade följande att tillägga:

Jag ska se den ikväll! ;D

2010-07-25 @ 04:06:28

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback