I'm coming home.

Vanner och bekanta. Min langa resa hem har borjat. Jag befinner mig i skrivande strund pa Singepore airport. Igen. Nu skall jag sitta har och vanta i en nio timmar innan flyget till Amsterdam lyfter. Sedan blir det ett snabbt byte dar och sedan ar jag hemma. Tiden har gatt fort och jag antar att det ar sa alla sager, men det ar ocksa sanningen.
Jag skall skriva om mina sista dagar pa Bali och gora en sammanfattning sa fort jag kommit hem och "landat" lite.

Kramar fran en Hanna med hela magen full av fjarilar.  

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jenny hade följande att tillägga:

Shit, ja det har verkligen gått fort! Och du har varit så modig tycker jag!

Kul att du kommer hem snart =)

2010-07-15 @ 11:19:02
Jenny hade följande att tillägga:

Fan Hanna! Missade att du hade skrivit, såg det först idag! Har du tid nån annan dag? Jag skriver dej ett sms och hoppas att du har kvar samma nummer som förut! Kram!

2010-07-21 @ 13:39:46
lucke hade följande att tillägga:

Tjenare, vad ikväll då? :P


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback