Femte.

Släng ett getöga ner i högra hörnet av skärmen. Vad är dagens datum?
Just det; 5:e Januari. Och det är inte vilken dag som helst mitt herrskap, det är dagen då ingen mindre än jag har namnsdag. Hanna, moi.
Skicka ett dussin rosor, kom förbi med en ask choklad, köp en resa till Honduras åt mig. Bjud mig på bio? Alternativen är många.
Ett enkelt "Grattis på namnsdagen" duger också.
Jag lovar, ödmjuk som jag är kommer jag svara: "Ååh, men taack! Att du kom ihåg just lilla mig *rådnande smily*". Låtsas som att du inte alls gått in och läst min blogg.
Nu, dusch, frukost, jobb.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Annika hade följande att tillägga:

Grattis på namnsdagen hanna :) hoppas att du har en riktigt bra dag <3 kram!!

Cecilia Birgersson (Tidigare Jansson) hade följande att tillägga:

Grattis i efterskott!

2010-01-07 @ 12:48:41

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback