Airport.

Sa farval till tanten och tog mig till taget mot terminal 5, har ifran gar mitt plan. Ratt bra anda, jag lyfter innan "pappa" och landar tva timmar innan honom hemma i svealand. 2£ for 20 minuter surf, val spenderad tid pa en flygplats. Jag har aven  kopt en ny breaking dawn eftersom slarvmajan - jag - glomde den andra pa flyget hit.
Intressant med weekends. Det ar lite som att bladdra igenom en tidning i en kiosk. Eller, annu battre, du maste betala fullt pris, eller kanske till och med overpris for att bara snabbt ogna igenom en tidning inne i en kiosk.

Forsoker sa gott man kan springa forbi sevardheterna och sen ata och dricka de lokala specialiteerna. Vi hann med en ale, och en alldeles for stor donut med groteskt mycket vaniljflens.
Igar var det egentligen bara inplanerat att ga till nagot oversnobbigt varuhus och kanske saga hej till min gudmor. Sen skulle vi saklart in pa nagra synnerligen skumma butiker och ata pa nagon buffe som tanten spanat in. Men nagot snobbvaruhus och nagon buffe blev det inte (Livet ar bara en enda stor rad av tillfalligheter)
Det blev en leverskada. Ja, alltsa - skrumplever - gratis rodvin pa en membersclub och sedan ett stort javla stycke kott. Vi valde att fortsatta kvallen med min gudmor och det kan jag redogora for mer ingaende nagon gang nar jag har en riktigt tangentbord. Den kvallen gjorde iaf min vistelse har i London.

Hur som haver. Snart ar jag hemma, da ar det ater jobb och hastar.
Men som man brukar saga, borta bra men hemma bast (en smula pinsamt nar man bara varit borta i 2 dagar).
Ska rida lite i snon nar jag kommer hem.
Och sen ska jag borja planera for i sommar och allt resande da. This is only the beginning!

Ses snart mina nara och kara.




Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

Hahaha du vet jag kör inte dildo ! :) Står ut på egen hand hahahaha.

Hana hade följande att tillägga:

Äh, blä .. :P

2010-01-31 @ 22:30:37
URL: http://rya.blogg.se/
Issa hade följande att tillägga:

Fattade inte var du har varit, du kanske kan berätta över en fika nån dag, vad sägs?

2010-02-01 @ 12:49:52
URL: http://isabellio.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback