Kognitiv beteendeterapi.

Var dag innan skolan drar jag igång någon julmusik på Spotify. Måste lära mig av med den ångest som sköljer över mig var gång jag hör tonerna av Jingle Bells, eller Stilla natt eller något annat välstämt julslask. Det är inte det att jag tycker att julmusik är dåligt, jag blir bara så ledsen i kroppen när jag hör det eller som någon sa: "Du vet inte vad du känner". Det skrämmer mig antar jag. Så, julmusik it is. Det har börjat betala sig. PTSD kanske? 
Nog om det. Nu väntar en fantastisk heldag på universitetet. 


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback